Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται με Elta Courier σε όλη την Ελλάδα, σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών και εταιρεία μεταφορική για την Κύπρο, σε διάστημα 10-14 ημερών

Το κατάστημα μας δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και ανωτέρας βίας οπότε και η παραπάνω προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης.

Η χρέωση των μεταφορικών υπολογίζεται και προτείνεται στη φόρμα παραγγελίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται πάντοτε από τα αντίστοιχα παραστατικά.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδος το κόστος είναι 2.90 ευρώ και εαν επιλέξετε την αντικαταβολή έχει επιβάρυνση 1.10 ευρώ, εκτός αν η συνολική σας παραγγελία ξεπερνά τα 29 ευρώ οπότε και τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.

Για παραγγελίες στην Κύπρο το κόστος είναι 20 ευρώ για πακέτα έως 2 κιλά.

Για την πραγματοποίηση αγορών στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο χρήστης πρέπει να ολοκληρώσει την εγγραφή του δίνοντας τα στοιχεία του (όνομα, ηλεκτρονική διεύθυνση κλπ.). Για την επιλογή των προϊόντων, μπορεί να περιηγηθεί στις κατηγορίες και να προσθέσει τα προϊόντα που θέλει στο «Καλάθι».

Η πληρωμή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με:

– Τραπεζική Κατάθεση

  • EUROBANK
    IBAN: GR4402602220000800201037485
  • Εθνική Τράπεζα
    IBAN: GR4101101030000010344118384
  • ALPHA BANK
    IBAN: GR 6701402910291002002011951

– Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

– Viva Payments

Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας ή Paypal γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο (secure) περιβάλλον της συνεργαζόμενης Τράπεζας ή την online πλατφόρμα πληρωμών Paypal.

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν επιθυμεί Απόδειξη ή Τιμολόγιο, ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα να στείλει την παραγγελία σε διεύθυνση διαφορετική από αυτή που έχει δηλώσει στα στοιχεία του.

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει πρώτα με την Εταιρεία και τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματος, στο [email protected], ή στο τηλέφωνο 210-3239970 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 16:00). Η επικοινωνία πρέπει να γίνει εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η Εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάστασή του, σε επικοινωνία με τον Πελάτη.

Στην περίπτωση μη ελλαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να καταθέσει τους λόγους για τους οποίους επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν. Εν συνεχεία, αυτό πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, χωρίς φθορά και με τις σημάνσεις του (καρτελάκια, ετικέτες κτλ). Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα που είναι σε προσφορά.